Čiko: Putovanje kroz vreme 06

Screenshot_2

Čiko se pojavljuje u dvadesetom veku, na snimanju nemog filma o borbi između kauboja i indijanaca. Režiser i producent Mek Senet primećuje da je on upao u kadar, ali odlučuje da nastavi sa snimanjem, i kaže indijancima da krenu za njim, a kaubojima da krenu za indijancima. Vestern ubrzo postaje komedija, i nakon što se Čiko saplete, svi glumci padaju preko njega, a zatim kreću da ga šutiraju. Senet prekida snimanje jer već ima ono što mu je potrebno, nakon čega prilazi Čiku i kaže mu da je odličan glumac, zbog čega želi da sklopi ugovor s njim. Nakon ručka, Senet vodi Čika do sobe za montažu, gde mu pokazuje scenu u kojoj je upravo glumio. Kasnije, dok ide u obilazak studija, Čiko nailazi na Čarlija Čaplina, koji ga iznervira svojim šalama, zbog čega Čiko kreće da ga juri po studiju, što okupljeni ljudi smatraju za improvizaciju. Za to vreme, u drugom vremenu, profesor MacLeod saznaje šta je njegova služavka Klotilda uradila, i da je Čiko ponovo putovao kroz vreme. U dvadesetom veku, Čiko i Čarli idu do Seneta, od kojeg saznaju da će do studija upravo doći izvesni Artur Spartan, senator koji mrzi svaku vrstu zabave, i želi da zatvori njegov filmski studio. Tada dolaze kola sa Arturom Spartanom, i Čiko prepoznaje da je on zapravo Trovačije (Čiko PKV #01), spartanski ubica koji je želeo da ubije Perikla, koji je takođe putovao kroz vreme, ali su se razdvojili u vrtlogu. Trovačije takođe prepoznaje Čika, ali mu ne može ništa dok ga posmatraju drugi ljudi. Kasnije, Senet priča Čiku da je se Artur Spartan pojavio pre nekoliko godina, i dobio razna odlikovanja i medalje u vojsci, nakon čega je prešao u političare. Niko ne zna ništa više o njemu, a za one koji su pokušali da istraže njegovu prošlost se sumnja da su ubijeni.  Senet vodi Čika i Čaplina do njihovog smeštaja, trošne barake sa jednim krevetom. Te večeri, Čiko ne može da zaspi, i ide da potraži neki drugi krevet i nešto za jelo. Lutajući po studiju, on nailazi na Trovačija, koji koristi to što sada nema nikoga u blizini, kako bi pokušao da ga ubije. Čiko beži od njega, ali završi u slepoj ulici. Tada se pojavljuje Čaplin, i pokušava da mu pomogne, ali bezuspešno, jer Trovačije lako savlada obojicu. Na drugom mestu, profesor MacLeod shvata da više nema šanse da vrati Čika u sadašnjost okretanjem točka na Majanskoj amajliji, i da nema svrhe da više pokušava. Drugde, Senet i njegov kamerman nailaze na Trovačija koji napada Čika i Čaplina u sokaku, i kreće da ga snima. Trovačija više ne interesuje što ga gledaju, i vadi nož kojim namerava da ubije Čika. Istovremeno, profesor MacLeod dolazi na ideju da bi uništenjem Majanske amajlije mogla da se razbije čarolija, i da se Čiko vrati u sadašnjost. S obzirom na to da je amajlija od kamena, on uzima adekvatno oružje kako bi je uništo, drevni malj Mjolnir. Čim uništi amajliju, Čiko ponovo putuje kroz vreme, i ovaj put se vraća u sadašnjost, gde je za sve vreme koliko je bio odsutan prošao samo jedan sat. Isto tako, i Trovačije putuje nazad kroz vreme, i pojavljuje se pred Periklom i njegovim vojnicima.
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s